COVID-19 7 хоногийн тойм -22°C 2639.86 ₮
04 сарын 25, Пүрэв
Өнөөдөр

Arslan.mn

ХУУДАС 135: ТА СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛИЙН ШИНЖЭЭРЭЭ АЛЬ ТӨРӨЛД ОРОХ ВЭ

2018 оны 5 сарын 27

Arslan.mn

Мэдээллийн хүлээн авах болон боловсруулах явцад сэтгэл хөдлөлийн хариу үйлдэл чухал нөлөө үзүүлдэг гэдгийг зар сурталчилгааны сэтгэл зүйн судлаачид нотолсон байна. Тэгвэл сэтгэлийн хөдөлгөөний мэдрэмжийн бүх төрлийг 3 үндсэн хэсэгт хувааж үзсэн байна. Өөдрөг үзлийн болон халуун дулаан үзлийн сэтгэлийн хөөрөлтэй  хүмүүс мэдээллийг хүлээж авах нь тус дөхөм байдаг бол сөрөг үзлийн мэдрэмж нь түүнд саад болдог гэж зар сурталчилгааны сэтгэл зүйд үздэг байна. Үүнд: 

1. ӨӨДРӨГ ҮЗЛИЙН СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛ нь дараах шинжийг агуулдаг байна. Үүнд: 

- Идэвхтэй

- Овжин самбаатай

-Амьд 

- Анхааралтай 

- Үзэсгэлэнтэй

- Амарлингуй 

- Баяр баясгалан

- Өөртөө итгэлтэй байх 

- Бүтээлч

- Дур булаам 

- Хөөрөл баясал 

-Эрч хүчтэй

- Урам зоригтой 

2. ГУТРАНГИ ҮЗЛИЙН СЭТГЭЛИЙН ХӨДӨЛГӨӨН нь дараах шинжийг агуулдаг байна. 

- Хорон муу санаатай

- Уур цухал

- Муу санаа 

- Уйтгартай

- Залхуутай 

- Шүүмжлэн үздэг

- Шазруун 

- Эгдүүцсэн

- Ширүүн 

- Сонирхолгүй

- Гомдсон

- Тоомсоргүй 

- Цатгалдсан 

3. ХАЛУУН ДУЛААН СЭТГЭЛИЙН ХӨДӨЛГӨӨН нь дараах шинжийг агуулдаг байна. 

- Эелдэг зөөлөн

- Ялдам

- Амгалан тайван

- Сэтгэл түгшсэн

- Бодлогоширсон

- Итгэн найдсан 

- Сандарсан

- Номхон

- Түвшин

- Харамсан гашуудмаар 

- Уян 

- Нялуун 

- Халамжтай 

- Өрөвдөм 

- Шашин шүтдэг 

Эх сурвалж: "Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал" ном, хуудас 135
Мэдээнд өгөх таны үнэлгээ?
Like an post Love an post
1
haha an post
wow an post
yay an post
sad an post
ouch an post
confuse an post
angry an post
57782
1 эможи

keyboard_arrow_up