Борлуулалт хийж чадахуйц рекламыг хэрхэн бүтээх вэ?
“Үнэндээ өөр нэгийгээ бодвол 2 дахин биш, бас 3 дахин ч биш харин бүр 19,5 дахин их борлуулалт хийж чадсан тийм нэгэн зар сурталчилгааг бий болгох. Гол хөшүүрэг нь юу бэ гэсэн асуулт байна 2 ижил барааны сурталчилгаа адил хэмжээний зай эзэлж хоёулаа л нэг хэвлэл дээр гарсан. Аль алинд нь фото зураг тавигдсан байлаа. Аль аль нь нямбай бичлэгийн хэв загвартай байсан. Ялгаа нь гэвэл нэг нь сэтгэл татах аргыг зөв ашиглаж байсан бол нөгөөх нь буруу хэрэглэсэнд л байгаа юм. Үнэндээ буруу сурталчилгаа нь бүтээгдэхүүний борлуулалтыг бууруулдаг.
Та безнисийнхээ хөшүүрэг болох реклам сурталчилгааг чанаржуулах бол “Рекламны сэтгэл зүй” номноос шаардагдах эдгээр бэлэн хүчин зүйлсийг анхаарч үйл хэрэгтээ тусгаснаар таны бизнесийн амжилтад бага ч атугай хувь нэмэр болно гэдэгт итгэлтэй байна.
Эх сурвалж: "ЗУУНЫ МЭДЭЭ"
|